Michael Lindeners Rastbüchlein und Katzipori

Cover
Litterarischer Verein in Stuttgart, 1883 - 219 Seiten
 

Ausgewählte Seiten

Andere Ausgaben - Alle anzeigen

Häufige Begriffe und Wortgruppen

Beliebte Passagen

Seite 65 - Dann ein frölich gemüt macht ein grunend 'alter ; widerumb : Ein trawriger geist trücknet die gebeyn auß. Der ursach nit schad ist, das man kurtzweylig und leychtsinnig sey nach dem schönen liedlein : Sey kurtzweylig bey den leüten, die gänß verstehen es nit, und rede von gutten groben bossen, damit man den leüten zulachen mache unnd die zeyt vertreybe, nach dem gemeynen reymen: Für die lange weyle treiben wir die scheybe, welches...
Seite 62 - Dann man do wunderbarliche mäüß gerissen unnd seltzame schnagken auf (5) die bahne gebracht hat, die villeicht euch durch andere zu ohren kommen seind. Was aber dises fatzbüchlein belanget, freündtlicher, lieber meyster Hans unnd sehr guter freündt unnd günner, will ich euch auff das höchste gebetten haben, wöllet mir es nicht verargen.
Seite 104 - Der bawr kompt in das wirdtshauß unnd findt den hinder dem offen ligen, zu im zu und schreit: „Hörest du, du abentheürer? stehe auff! das dich sanct Veltin berühre! wie hast du mich mit den sewen beschissen!
Seite 64 - ... zusamen, verstehe, wann man mit dem rogken außgehet, do gehet es denn durch einander und ist denn das: die weyber hupffen, die meydlein tantzen, die buoben springen und die allten müterlein gumpen, darvon ich ein ander mal weiter handlen will.
Seite 61 - ... ich auch der gutten gesellen einer bin, die man die freyen knaben nennet, und nit vil sorgen, was das kornn gelte, sondern mehr lust und lieb haben zu guten grillen, visierlichen schwäncken, damit man die zeit unnd weyl züvertreiben pfleget, und darneben den wein verdewet etc.
Seite 13 - Mein lieber junger, die fraw, mit deren du also gehandlet hast, das ist mein ehefraw, und ich bin der, der alle dreymal in das hawß ist kommen unnd nach dir gefraget hat.
Seite 61 - ... die man nit drein setzen darff, sonder kommen sonst wol hynein, und zieren auch, die warhait zusagen, die leuß ein peltz gleich wie einen hundt die flöhe, und alten weyber, nach dem ba wren-li edlein : Die weyber mit den flöhen haben ein stäten krieg, das ist den jungen mägdlein gantz und gar nit lieb.
Seite 61 - ... frommer außerlesenen bundten und rundten schnudelbutzen, derer ir auch einer seyt (und warlich, wann ich bey einer haselnuß schwören solt, nicht der letzte, das ein gar groß ding ist), welche man auf welsch kazipori nennet und auff griechisch raudi-maudi, leüß-imm-peltz...
Seite 132 - ... es nöthig, und macht halb lateinisch unnd halb teütsch, so lang die zeylen als die höltzlein waren, unnd schribe es schön ab, dann der bachant zymmlich mahlen kundt; unnd eylendts ohn allen verzug mit zu Eobano, gehn Nürnberg zu, unnd bringt im ein...

Bibliografische Informationen